sdružení občanů Kolovrat a Lipan


Hledáme doprovod na cyklotréninky pro naši sousedku

12.03.2015 21:00

Jsem po pádu ze stromu ochrnutá, bydlím v Kolovratech,  jezdím na vozíku každý den vlakem do práce (děkuji všem, kdo mi do vlaku pomáhají). Připravuju se na Paralympiádu.

Můj manžel vážně onemocněl. Nechce, abych přestala trénovat na handbiku.

Hledám na cyklotréninky doprovod.

Hledám člověka, který miluje cyklistiku, pravidelně jezdí na kole, nemusí být v práci od osmi do pěti a bydlí na východním okraji Prahy. Nemusí to být jeden člověk, někdo se ke mně připojí v sobotu, jinému bude vyhovovat pondělí. Kontakt na mně a více informací najdete na https://paradenik9.webnode.cz/news/trenink/. Díky i všem, kteří budou tuto zprávu sdílet na FB.

Vložený obrázek 1

Kateřina Antošová

 

—————

Zpět