sdružení občanů Kolovrat a Lipan


Geocaching ??

06.03.2016 19:44

Geocaching bych ve stručnosti shrnul asi takto: Je to hra, při které mi systém navigačních satelitů za stovky miliard pomůže nalézt malou plastovou krabičku uprostřed lesa.

  • Jak jsem lovil kešku brod: říikám si, je to brod, tak musím asi skrz vodu. Venku 2 nad nulou, zuju boty, nechávám je na silnici, jdu vodou a pak hledám. Byla už docela tma a já tam bez světýlka pobíhal se zmrzlejma chodidlama asi 5 minut. Když už jsem je přestával cítit, kešku jsem nalezl a následně jsem si i všimnul mostku vedoucího přes vodu… To ale nevadí, však tělo také něco vydrží, ne?
  • Krásná podzimní procházka nádhernou přírodou :-) To bych napsal kdyby nebyla tma jak v pytli, nepršelo a nefoukal ledový vítr... :-)
  • Překvapilo mě, že mě místní kolemjdoucí mládež pozdravila. Člověk hned pozná, že už prakticky není v Praze :)
  • Vzhledem k tomu, jaký krásný, skoro jarní den dneska byl, by byla škoda sedět doma, tak jsme si udělaly malej výlet do Kolovrat a okolí … Přijely jsme sem hezky vláčkem a parádně se prošly a mohly tak obdivovat, jak jsou ty Kolovraty krásně uklizené a čisté.
  • Varování pro příští generace: neskákejte přes potok, klouže to... a vody je tam skoro po pás ;-)
 

—————

Zpět